بررسی تاثیر ابزار های جغرافیایی مدرن بر آموزش جغرافیا در مدارس کشور فنلاند |
کد مقاله : 1125-GHCONF5 (R1) |
نویسندگان |
هادی آقالو چلک *، مهران پورداداش سنگده، مهران ملک زاده آموزش و پرورش |
چکیده مقاله |
این مقاله درباره نقش ابزار های نوین جغرافیایی در آموزش جغرافیا در مدارس فنلاند می باشد. مدارس کشور فنلاند به عنوان یکی از پیشرفته ترین سیستم های آموزشی در دنیا شناخته می شوند و استفاده از فناوری های نوین در آموزش، بویژه آموزش جغرافیا، بخشی از این موفقیت محسوب می شود؛ این کشور با رویکرد های نوآورانه و تمرکز بر یادگیری دانش آموزان، موفق به ایجاد محیط آموزشی مناسبی برای توسعه مهارت ها و توانایی های فردی و گروهی شده است که آموزش جغرافیا نیز از این قاعده مستثنی نمی باشد. این کشور به عنوان یکی از پیشروان نظام های آموزشی در جهان، به طور مداوم در حال استفاده از فناوری های نوین جغرافیایی در مدارس خود است و ابزار های جدید آموزشی را با اصول و قواعد خاصی در اختیار دانش آموزان قرار میدهد که این امر یادگیری را برای دانش آموزان لذت بخش کرده و آنان را در موقعیت های واقعی تری نسبت به مسائل و چالش های روز علم جغرافیا قرار میدهد. |
کلیدواژه ها |
واژه های کلیدی: ابزار، نوین، جغرافیا، آموزش، فنلاند |
وضعیت: پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |